fredag, december 02, 2005

Kvalitetstelevision

Starac på TV. Talangjakt à la Bert Karlsson. Typ.

Utan Bert Karlsson dock.

Inte så liiiiiiiite smörigt.

I senaste inslaget kom en av de tävlandes två systrar från långtbortistan på en ö någonstans in på scen och sjöng "you are so beautiful" för sin syster.

Inte ett öga torrt i publiken.

Eller i vår soffa för den delen.

Hustrun är redan inne på den fjärde näsdukspakaten. De använda näsdukarna ligger i drivor runt soffan.

"Ni män är så okänsliga. Och särskilt du!"

Vilket förmodligen är helt sant. I vart fall vad avser Starac-känslighet.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Neeeeej, jag missade Stacac! Punaise!

Batbut sa...

Hihi... här är det samma sak, fast tvärs om. Maken snyftar och jag är brutalt okänslig. Har lyckats med att bli utslängd från Sound of Music för jag skrattade hysteriskt filmen igenom

Anonym sa...

Uppdatering, tack! I´m waiting...OTÅLIGT! Kram!

Anonym sa...

Var ääär du? Äventyrar du, eller?

Anonym sa...

Önskar dig en trevlig helg och en trevlig 3:e advent! Kram!

Anonym sa...

Jag hoppas du får en riktigt bra födelsedag. Själv avskyr jag den dagen när den kommer i mitt liv...

Anonym sa...

Nu blev det allt tokigt

Dépardieu sa...

Tittat för djupt i glaset Christina?

---