onsdag, november 09, 2005

Våldet har spritt sig även till Alperna

5 kommentarer:

Yrvaken sa...

Är det ifrån Kalle & Hobbe?
Ser ut som nåt av Bill Waterson. =)

Anonym sa...

*Fnissar*

Skönt att få skratta lite åt det sorgliga...

Kul att du är veckans blogg! (och tack för att jag är omnämnd. Första gången i kvällspressen...)

Nu skall jag läsa ikapp efter mitt nätuppehåll!

Anonym sa...

Hahahaha. *asg* Påminner mig om en gång när mitt ex. öppnade ytterdörren med hårtorken i handen och hans polare studsade 3 meter, för han trodde det var en pistol.... haha...

Dépardieu sa...

Jag vet faktiskt inte var jag hittat bilden. Låg på hårddisken i humor-mappen. Stulen således.

Lär väl få en stämning från något gigantiskt seriemagasinsyndikat inom kort.

Men visst är bilden i vart fall Waterson-inspirerad. Och stripparna när Kalle gör snögubbar med döden som tema är en klassiker.

Batbut sa...

den var fin den! Klockren! Själv har jag fått jordens roligaste film, men jag vet inte hur man länkar till den

---